۱۸ اسفند ۱۳۹۰

برهنه شدن عده ای دیگر از زنان و مردان ایرانی در اعتراض به حجاب و در حمایت از جنبش برهنگی علیه حجاب به مناسبت 8 مارس روز جهانی زن


در زیر بیانیه این جوانان همراه عکسشان را می توانید مشاهد ه کنید :

زنده باد روز جهانی زن
ما جمعی از جوانان عضو حزب کمونیست کارگری ایران، روز جهانی زن را به همه انسانهای شریف و آزادی خواه و برابری طلب در همه جای دنیا تبریک می گوییم و آرزوی برقراری جامعه ای برابر، مرفه و آزاد برای همه گان داریم.
روز 8 مارس سمبل تداوم مبارزه ای آشتی ناپذیر علیه نابرابریهای است که در پرتو وجود سرمایه داری بر جامعه تحمیل می شود. امروز در شرایطی 8 مارس را برگزار می کنیم، که قوانین و سنن عقب مانده و ارتجاعی اسلامی، بیش از پیش در تلاش است تا زندگی میلیونها زن و مرد در جهان را به گرو خود بگیرد. از شخصی ترین مسائل زندگی فردی گرفته تا ابعاد مختلف زندگی اجتماعی، اسلام سیاسی تلاش دارد با قلدرمنشی و تروریسم و توحش، زندانی بزرگ برای ما بسازد.
جریانات اسلامی آشکارا وجود و ماهیت اجتماعی انسان را نفی کرده و منزلت زن را به کالای جنسی تنزل می دهند. اسلام در تمامی ابعاد خود، وجود و هویت زن را انکار می نماید و جمعی از آخوندها و آیت اله های مرتجع و عقب مانده، به زور جو پلیسی و نظامی و با استفاده از منابع عظیم مالی که از اکثریت عظیم جامعه می چاپند، قوانین وحشیانه و قرون وسطایی اسلام را به جامعه تحمیل می کنند. کافی است یک جلد قرآن سوزانده شود تا خیلی از وحوش اسلامی فریاد وامسیبتا سر دهند در حالیکه صدها زن و کودک هر روز از زیر تیغ قوانین و سنن وحشیانه اسلام گزرانده می شوند. این درد انسان امروز است. این نظم و توحش سرمایه داری را باید در هم شکست.
ما انسانیم و به همین اعتبار، به اعتبار جنبش عظیم خلاصی فرهنگیمان به همه این توحش و ارتجاع سازمانیافته نه می گوییم. نه محکم ما به ارتجاع اسلامی از دور ترین نقاط افغانستان گرفته تا الجزایر است. صدای ما، صدای علیا المهدیها و صدای همه جوانانی است که از قوانین و سنن کپک زده اسلامی منزجر و متنفر هستند. ما به نفس انسان بودنمان، به نفس 99% بودنمان علیه همه این ارتجاع سیاه می ایستیم و به آن یک نه بزرگ می گوییم و تا سرنگونی حکومت کثیف اسلامی به عنوان راس جنبش ارتجاعی و عقب مانده اسلام سیاسی آرام نخواهیم گرفت و با قدرت مقابله می کنیم.

پرتوان باد 8 مارس
زنده باد جنبش خلاصی فرهنگی
زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی
مرگ بر جمهوری اسلامی


 برای ورود به صفحه حمایت از گلشیفته اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست: